Nurcetin1 Gulcan44 yok canım yapmadım hala kanamam oluyor ara ara akıntı gibi 1 cmden az açılman var dedi eve gönderdi bekle dedi sancıda arada oluyor bırakıyor düzensiz
Gulcan44 Nurcetin1 gelir allahın izniyle sağlıkla hepimiz bebişlerimizi kucağımıza alırız inşaallah🤲🏻 bazen 1,2 gün süre biliyormuş nişandan sonra doğumun olması.
Mrssozen Nurcetin1 benim de 5 gün oldu nişanım geleli bugün 39+6 oldu ama hala sancım falan yok. Doktor olabilir dedi bekliyorum hala
Nurcetin1 Gulcan44 amin canım insAllah kişiden kişiye değişiyor iki haftaya kadar sürende var Allah yardımcımız olsun
Nurcetin1 Mrssozen bende 39+4 üm gece geldi çarşamba kontrole gel doğum olmazsa suni veririm oda olmazsa cuma sezeryan olur dedi
Mrssozen Nurcetin1 sümüksü kırmızı/pembe gibi bir yapı geldi. Muayene etti ve bugün yarın doğurursun dedi doğurmadım. Pazartesi günü tekrar gidicem bu iki gün doğurmazsam
Mrssozen Nurcetin1 açıkçası ben de bilmiyorum napıcak ne dicek doğurmam üzerine konuştuk hep, diğer ihtimal yok gibi konuştu bana ama doğmadı çocuk hakdlfl
Mrssozen Nurcetin1 yok hayır o günden sonra kanamam olmadı, bugün hafif akıntım var o kadar ama kan yok