Nurcetin1 sancın çok artarsa git canım. Benimkide normal adet kanı gibiydi, akıntıyla beraber geldi zaten nişan olduğu belli oluyor. Normal kan gibi değil. Korkma panik yapma sadece sancıların artarsa hastaneye git hemen. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaallah 🤲🏻 kaçıncı haftadasın canım?