Sunshine__ ben cok korkarak gitmiştim ama o kadar sakin ve ilgiliydi ki ben zor bi ameliyat geçirdim kan kaybettim ama bu rahmimjn zor toparlanmasyla ilgiliydi beni çok iyi sakinlstrmisti kizim doğduğunda yanjma getirip fotoğraflarımı çekmişti tlfn da daha sonra da çok ilgiliydi cabuk toparlndm çok şükür ve indirim de yapmıştı o konuda çok yardımcı olmustu sagolsun. simdi 3. gebeligim ameliyat fiyatını sordum şimdi sorma ilerde konusuruz dedi.