Benim de öyle kızlar, bugün doktorum muayene ederken çocuğun zarıyla vajina duvarını ayırdım sancın başlar gece en geç yarın dedi. Doğurman gerekiyor artık zamanı geldi dedi ama sancım falan yok. Sıcak duş aldım yürüyüş yaptım squat yaptım merdiven indim çıktım sancım falan yok