Esoo0698 benimki asla uyumaz yemez kreşe verdim biraz rahatlayım die hep kucak istiyor zorluyor beni ama kapıda arabanın içinde bekliyorum yarım gün gidio kreşe ailelerden uzaktayız ve arkadaşa ihtiyacı var die verdim geçen sancım tuttu Nst ye bağladılar beni oda yanıma yattı orda bile bırakmadı beni doğuma memlekete gitmekten de vazgeçtim kaynanamgil mal paylaşımı yapar gibi oğlan bizde kalır kızın kırkı çıkana kadar gibi dik dik absürt konuşorlar bende evime gelsin bakan evladımdan ayrılamam dedim ayrılamamda zor olcak ikisi aynı anda biliyorum ama sütüm bile gelmez o yanımda yokken mahallemde hastanem ağlarsa gelir yanıma hep aklımda o