1 ay sonra doğumum var içim içimi yiyor. 2.5 yaşında kızım var onu arkamda bırakıp nasıl gidicem bu zamana kadar bir gün bile ayrı kalmadık 2-3 gün onsuz nasıl yapıcam. Aklımda o varken yeni doğan yavruma bakabilicemmi üzüntüden sütüm gelicekmi. O kadar üzülüyorum ki o kadar içerleniyorum ki anlatamam hümgür hüngür ağlıyorum annelik nasıl bişeymiş ya😢😢😭😭