Bal_1604 ben 36+5. Doktor 39 da alalım diye 7 Ağustos dedi ama işte bebek pozisyon Aldığı için endişe ediyor um sebebi de şu normal doğum yasak bana o yüzden yoksa endişe edecek bir şey yok normal şartlarda. inşallah bizimkiler verilen tarihten önce gelmez de zorluk çıkmaz 😅🥰