Aecer beni 38 de alacaktı normal de ama bebik şu an 2 buçuk kilo dedi 39 u bekleyelim daha iyi olur gelişim için bende kabul ettim tabi. Bide sırtımda platin var kalça kemiklerinde iltihap var açıkçası çok zorlanıyorum ama doktor öyle diyince dedim bir hafta daha beklerim yeterki iyi olsun 🥰