Meriitasann Olabilir ben 11+3 oldum bugün yani 25 deseydi yine yatıracaktım 32 bin bide güncelleme olabilir diyince bi düşündüm city 16 bin oluyor çünkü 2 katı nerdeyse muayene 515 daha uygun kalıyor ilk doğumum city de idi memnun kaldım ama doktorum orda yer açtı benim zaten tamamlayıcım olduğu için sürekli medicalparka gidiyorum ailecek muayeneye ayağımız almıştı Hatice hanıma gitmeyi düşünüyordum benim için önemli olan doktor riskli gebeliğim