Babyy21 valla roll on kullanıyorum ama dışarı çıkarken sadece zararlı biliyorum ama zaten yaz hamileliği yeterince zor aşırı terliyorum kimseye rahatsızlık vermek istemem kendim zaten rahatsız oluyorum her gün kullanmıyorum evdeyim genelde ama çıkarken de kullanıyorum sonrasında duş alıp iyice arındırıyorum biraz kalın bir yapısı var