Gulden91 öncelikle hangisi hayırlı olursa sizin için o şekilde olsun bende suni ile doğum yaptım 3 sm açıklığım vardı 12 derece ile başladı 36 derecede doğum başladı suni verildikten 4 saat sonra doğum gerçekleşti öyle çok acı çekmedim son yarım saat bebek gelirken çok acı çektim bir ara kendimden geçtim oksijen taktılar nefes alamadım yani diyeceğim sezaryen istemeyin bence benimle aynı odada sezaryen olan vardı ben doğumdan hemen sonra ayağa kalktım arkadaş ise 1 gece yatı hiç kalkmadı yerinden bebeği de yatarak emzirdi. Biraz uzun oldu kusura bakmayın 😊🌸