Gulden91 evet öyle bir de sonucunda doğuracağın bile kesin değil. Benim doktorum %50 doğum oluyor suni sancı sonucunda %50 olmuyor dedi o kadar saat acı çekip sezaryene dönme ihtimali de çok yani. Bir yandan da 4 saatte tam açılma yaşayıp doğum yapanlarda varmış okuduğum kadarıyla. Yine de insan boşuna saatlerce sancı çekmek istemiyor. Ben öyle düşünüyorum. İnşallah kendiliğindem gelir de bunların hiç birine gerek kalmaz