Papatyam17 Hilal_blc biz de yaptırdık özelde bana da aç gel demediler sadece bebeği uyaracak şeyler mesela kahve çikolata tarzı şeyler yeme dediler ben de öyle yaptım
Zehrabal1 Hilal_blc bana da tam tersi tok karna gel dediler hatta yanında da atıştırmalık çikolata felan al dediler
Gumus25 Hilal_blc bana hiç öyle bir şey demediler o saate kadar duramazsın ki zaten keşke söyleseydin
eartrt Bana tok gel dediler özellikle bir kaç kere belirtti ama neden öyle söylediler acaba size anlamadım
yesilkahve Hilal_blc ilk hamileliğimde de detaylı ultrasona girdim tok karnına gel dedi doktor, bugünde ikinci hamileliğim için detaylı ultrason yaptırmak için randevu aldım. Doktorun asistanı aynı şekilde yok karnına gelin dedi. İstersen bir daha ara sor aç karnına pek mümkün değil çünkü 💜
MugeBulut Hilal_blc Yanlış anlamış olabilir misiniz? Tok olunca bebek hareketli olur. Detaylıda istedikleri pozisyonu yakalamayınca daha da yedirtirler hatta. Çikolata meyve suyu yanınızda bulundurun derler. İki kez girdim ikisinde de tok giitim birinde çık tekrar yemek ye gel dedi, hemen bi dürüm yiyip çıktım devam ettik.
Hilal_blc @MugeBulut bebişin yüzünü de gördn mü 🥹🥹 cok merak ediyorum bennn dört gözle carsambanin gelmesini bekliyorm
MugeBulut Hayırla gelsin 😊 renkli doppler ile bi iki görüntü veriyor genelden. İç organlara damarlara yoğunlaşıyor detaylıda. Evet çok heyecanlı, az kaldı renkli ultrason görüntüsü ile bebişinin doğduğunda neşeyle karşılaştırsın inşallah sağlıkla 🥰
selverg Hilal_blc tam tersi tok gelin çikolata meyve suyu tarzında şekerli şeyler yiyip gelin diyorlar, yanlış anlamış olabilir misiniz?
_Kubraaa_ Aç gidilir mi ya. Nerden çıktı bu? Ben kahvaltımı yapıp gitmiştim. Özele gitmiştim bende. Gayet güzel geçmişti. Sen yanlış anladın sanırım aç gidilmez . Hatta orda birşey hemeni dahi isteyebilirler bebeğin dönmesi hareket etmesi için
Mavimi Hilal_blc sen arayıp tekrardan sor bence eğer tekrsrdan aç derlerse ye git sana yedinmi diye sorarlarsa açım dersin öyle bişey olurmu bebek ztn senden faydalanıyor herkes tok gidiyor ztn benim bildiğim
Bal_1604 Hilal_blc randevu alırken asistan bana tok gelin yanınızda çikolata falan getirin demişti gittiğim günde içeri almadan 5 dk önce falan gelip cikplata yiyin hareket etsin bebek demislerdi 😂 bence siz tok gidin yanınızda alın biseyler hatta
Kubare134 Hilal_blc ben ramazanda detaylıya girdim .. Ama aç olunca ne oluyor ki benim bildiğim bol bol çikolata yiyerek detaylıya giriyorlar