Hilal_blc Kızlar detayli ultrason icin gün aldm saat 3 gibi bana ac karına gel dediler 22 haftalik olcm ben acliga nasıl dayanıcm saat 3e kadr zaten cabuk acıkıyorum artk sizede ac karnina gelin dedimiler ?
Babyakca2891 Hilal_blc benimde yatın saat 3.50de ama tok gel dediler bana o saate kadar aç durmamız imkansız yani
Asli55samsn Hilal_blc özellikle altını çizerek tok gel dedi bebeğin hareketlerini sağlam görmek için yanlış bilgilendirmeler seni canım karistirmis olabilirler imkansız aç gitmen bebek hareket etmez
Harvicell Hilal_blc özellikle belirttiler bana sabah kahvaltı yapıp gelin dediler .aç gelmeyin demiş olabilirler mi yanlış anlaşılma olabilir
Fatmayagiz Tok gelin diye belirttiler hatta çikolata yeyin dediler randevuyu alırken de. Özel klinikte yaptırmıştım
efelinamoms Hilal_blc birdaha arayıp sorun isterseniz detayli ac karnina değil tok karnina yapiliyor benim kagitlarimdada tok karni yaziyordu devlette yaptirdim ikinci gebeligim.bundadan tok karni istediler yaptirdim
Hilal_blc @Harvicell yok baya ac karina gelsin dedi ben yiyip biseyler gitcm kappuzda yiyimde bebegim hareketlensin hejdjdjdm
Simge_celen_ozyildiz_ Hilal_blc yanlış duyma ihtimaliniz var mı özellikle tok isteniyor diye biliyorum keza ikinci defa gidceğim biri özel de idi oda tok demişti şehir hastanesi de tok dedi
Beybilimomy Hilal_blc şeker yükleme için sabah aç gel demişti hep öğleden sonra giderdim ben detaylıda hiç bişey dememişti ne detaylı nede yükleme yaptırmadım ama sağlık ocağından aradılar sabah aç gel kan ver yanında bişiyler getir nst ye aç girme şekerin düşmüxesin diye uyardılar seninki garip olmuş
runkli0606 Hilal_blc aksine tok git çikolata ye vişne suyu iç bebek hareket etsin ne alaka aç karna gitmek. İlk defa duyuyorum. Bebek uyanık olsun diye tok çağırmaları lazım
Fatmayagiz @Hilal_blc normalde çok hareketli bir bebek ama çikolataya rağmen detaylıda uyudu. Dünyanin merdivenini çıktım indim yürüyüşler yaptım uyansın diye bide inat ki bizimki sorma 😂😂😂😂