Kelebekk18 Kızlar 27 haftalık olduk bugün kontrol vardı bebeğim 800gram bana az geldi sizce normal mı ya endişelendim 😕😕😕💙
Aysee1123 Kelebekk18 Normal sayılır 26 da 850 gramdık bizde. Aşağı yukarı normal kilolar yani ideal sayılır
Dear Kelebekk18 Bence normal gayet. Ben 25+4 , dün gittim doktor 791 gr dedi. Aşağı yukarı farketmiyor yani . Rahat olun🕊️
Kelebekk18 Papatyaaa__ öyle mi diyosun canım ilk gebeliğim oldugu için hiç bilgim yok endişeleniyorum herşeye 🥲
Papatyaaa__ Kelebekk18 yok kuzum 200 gr daha olsa 1kilo yapar ve daha 27haftalık MaşAllah çok iyi haftasına göre
aslanprenses_ Doktorun bir şey demediyse gayet normaldir. Burdaki yorumlara bakarak üzülme ya da sevinme. Herkesin bebeği aynı değil ki. O dönemde bazıları 700 gram olabilir bazıları 900 gram. Takibini yapan doktorun en iyisini bilir 🥰🥰 içini ferah tut
Kelebekk18 aslanprenses_ orasi öyle tabi doktora da sordum normal dedi ama ben endişeleniyorum işte ilk bebiş olunca 🥰🥰
Kelebekk18 Dear rahatlattınız beni kızçelerim hepimiz sağlıkla kucagımıza alalım inşallah bebişleri 🥰🥰❤️❤️❤️
aslanprenses_ Kelebekk18 benim de ilk bebeğim. Ama doktoruma güveniyorum. Burda yazılan kilo boya hiç takılmıyorum. Sağlıkla gelsinler inşallah 🥰