Kızlar bendede aynı durum var.16.haftadayım.Kanamam oldu doktor kontrol edince plesanta rahme yaklaşmış dedi.Zamanla yukarı çıkar ama bol bol dinlen yat dedi.Kahverengi lekelenmeler şeklinde devam ediyor.Kasıklarımdada ağrım oluyor.Olabildiğince yatmaya çalışıyorum.