Hicranbeyazkan Ben tercih etmem onunla uğraşmak zamanım olmaz sanırım zaten kendimize zor vakit ayırıcaz ayırdığım 10 dk da onu yıkamakla uğraşamam sanırım hazır bez yap at çok mantıklı 😃
34Meltem12 Efeyasemin Ben yeni bebek alışverişi yaptım molfix pure soft aldım çok araştırma yaptım tavsiye ederim araştırmalarıma göre 🌷🫶
3_fistikannesi Mutlulukkk yok son günlerim doğmak üzere daha kullanmadım ama ben yeni doğan almadım 4 kg için aldım 😉
Mutlulukkk 3_fistikannesi kacsiniz? Bende dusunuyorum ama smdilik bi normal bezlerle idare edecegimm 40i flan cktiktan snra ybb alirm belki diyorum.
3_fistikannesi Mutlulukkk 36+3 üm aynen bende 4 kilodan sonra kullanacağım inşallah. Sizin bebiş doğdu mu
aysemutheweak Ben de ybb düşünüyorum. 3 aya kadar yenidoğan olanlardan almak lazımmış. O yüzden 3 ay sonrasında tek boy bezlerden almayı planlıyorum.
Egeminannesi Efeyasemin bn Molfix kullandım çok smdi o bile pahalı bebem natural almıştık bı kere o da hiç pişik yapmadı çok memnunum smdi yeni bebeğe de ondan düşünüyorum almayi
aysemutheweak 3_fistikannesi hayırla gelsin bebiş inşallah. Hayır ben 28+4 üm henüz sipariş vermedim.
Tugba_A_d Efeyasemin ben birkaç bez denedim 15 günlük bebeğimde bazıları pişik yaptı ama sleepy extra kullanıyorum şuan çok yumuşak ve rahat hava geçiren pişik yapmıyor ama bazı doktorlardan coon bezi önerisini aldım birde onu deneyecegim