Efeyasemin Kızlar merhaba ilk bebeğimiz bebek bezi olarak ne önerirsiniz biraz tecrübesisiz bu konuda eşima kalsa direk pirima alalım diyor ama pişik yaptığını duydum ve fiyat olarak da çok yükselmiş yardımlarınız rica olunur
34Meltem12 Efeyasemin Ben yeni bebek alışverişi yaptım molfix pure soft aldım çok araştırma yaptım tavsiye ederim araştırmalarıma göre 🌷🫶
Ilba_34 3_fistikannesi bende ybb sipariş ettim çok heyecanlıyım bu konuda herkes zorlanırsın yapamazsın filan diyor da ben kararlıyım 😁
Zytng Ben goon kullanıyorum çok memnunum öneririm. Bize prima molfix ve bebem natural pişik yapmıştı. En son goonla devam ettik sorun olmadı
3_fistikannesi Ilba_34 hayırlı olsun bende sipariş ettim geldi ler bebişim bekliyorum kullanmak için. Bana da çok söyleyen oldu. Ama kararlıyım KUllanacagım ☺️
Ilba_34 3_fistikannesi bende bugün kargo da gelecek bekliyorum bebeğime aldığım ilk şey bu oldu daha 14+6yım ☺️
3_fistikannesi Ilba_34 bende o haftalarda almıştım aynı aldığım ilk şey Di. Hangi sayfadan aldın ben instagram dan almıştım. Kendimede ybp aldım lohusalık için . 33+6 yım kullanmama az kaldı.
Ilba_34 3_fistikannesi evet instagramdan aldım ybbhilal adı hem çok ilgili hem doğumdan sonra da görüntülü arayıp yardımcı oluyor her konu da
Elifkybs12 Bende trendyılda ve instagramda favoriledim ama henüz aşmadım bi kaç bideo izledim yeni dogan şu kilolarına göere şu şu diye siz be kadar aldınız iç bez dış cover filan bilgilerinizi paylaşır mısınız rica etsem 3_fistikannesi Ilba_34
__mom1 Ben birer paket goon ve sleepy aldım küçük paketler ama denemek için. Sleepy taşırıyor falan gibi yorumlar gördüm aldıktan sonra
Freyan Primada şu an %15 indirim var ben 1 numara priama aldim riske atamadım en azndan 1 ve 2 numaraları stok yapıp sonrasında sleepy e geçmeyi düşünüyorum
Mesealal Oğlumu sleepy ile büyüttüm şimdi kızıma hamileyim ama gorumcemde sleepy kullanıyordu primaya geçmiş hep dışına taşıriyor dedi