B-P-R Medine55 Çok Aşırı Derecede Ağrın Varsa Doktora Görünmekte Fayda Var Ama Genellikle Bu Ağrılar Normal Oluyo Kanama Vs Olmadığı İçin Normal Karşılanıyor Dikat et canım Çok Yenisin Daha Dinlen çok ayakda Kalma Kendini Fazla Yorma ilk 3 ay Hep Yattım Hla da Uzanıyorum Valla ❣️🐣
GamzeAykutAtl Ben 32 haftalık oldum ama hala karın agrım oluyo hatta bu aralar dahada fazlalaştı doktoruma daha önceden sormuştum bebek büyüdüğü için normal demişti pazartesi randevum var tekrar sorcam
Durulaylaylay NimetDilmen keseyi gördük kalp atışı için gün verdi sadece ama bebeği görüyorum filan demedi hiç zaten garip bi doktordu pazartesi gidicem başka bi yere inş sen gördün mü peki
NimetDilmen Durulaylaylay Tam 6 haftalıkken qittim qöremedik daha küçük die sanırım. 7. 8. Haftalarda qözüküomuş qenelde. 11 ine randevum var sabrszlıkla bekliorum
Olala NimetDilmen evet ara ara lekelenme gibi oluyor o yüzden progestan abaşladım günde 3 kez bir de iğne verdi haftada 1