yyyyyy bende öyle düşünüyorum yemin ederim şu iki aydır yaşadığım stres tüp bebek dendi sonra aşılamaya geçildi adet günlerini bekle o sancılarla git alttan muayene ol o bambaşka bir olay zaten ilaçları iğnesi bekleme süresi ilk aşılamam tuttu hgc değeri için git değerin arttı mı artmadı mı onun stresi o bitti diyorsun kalp atışı için ayrı stres göremiyorsun bidaha git gel git gel tutarsız doktor konuşmaları kafa karışıklığı ve kürtaj bu daha başlangıç insanlar 9 ay her an tetikte yani gerçekten Rabbim herkesin yardımcısı olsun ben bu kadar kürtaj vakası olduğunu hiç bilmiyordum burada bir çok şey için aydınlanma fırsatı buldum