yyyyyy bence de muhakkak bir doktora daha gidin ilk gebeliğimde bana aynısını söylediler üç farklı doktorda dolanmıştım. Kalp atışları normalde 6-7.gebelik haftasında karından usg ile dahi görülüp duyulduğu için; bundan yola çıkarak sizi sanırım bu şekilde istemeden tedirgin ettiler: ama dokuzuncu haftada duyan dahi var bir doktora daha gitmeden tatlı canınızı sıkmayın..Geç döllenmiş olabilir belkide. Yine de her ne olursa olsun sizin canınız sağolsun..bir kere olmuş,yine oluyor. 🩷