Umut_aras Benimde yarın adet günüm elimde erken gebelik testi yok normal var bitane şimdi test yapsam çıkar mi acaba
Sabahuykum Umut_aras bir deneyin isterseniz varsa çıkar diye düşünüyorum 🙏❤️ inşallah gönlünüzce olur ❤️
Sabahuykum Duyguss24 amin çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için, inşallah hayırlısıyla isteyen herkesle tadarız bu duyguyu 😍❤️🥹
merveanne_ Sabahuykum ay sanki olmuş gibi umarım da olmuştur. bende de pkos var o silik çizgiyi hafif bi görüntüsünü bile daha hiç göremedim inşaallah zamanı gelince nasip olur. sizinki de inşallah olmuştur hayırlısıyla . hiç belirtiniz yok mu
Sabahuykum merveanne_ inanır mısınız gram bir belirti yok, eğer bu bir belirtiyse dün sabah açlıktan midem bulandı bir kere ve son bir haftadır geceleri uyuyamıyorum 🥹
Nazlimmm Sabahuykum fotoğraf a baktım ay inşallah vardır rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah
Ezgikrdy Sabahuykum cizgi belirgin var gibi duruyor insallah kalbinize gore versin rabbim saglikla hayirla guzel haber alirsnz 🤲😊
Sabahuykum merveanne_ düzensiz kelimesi bile benim regl günlerimin yanında daha düzenli kalır 😂 150 boy 79 kg daha öncede başarısız iki aşılamam var 🥹