Sedeffsarioglu Benimde gebeliğin 19.haftasında oluştu. Doktor dondurma işlemi yaptı o geçti ama tam karşısına bulaşmış karşısında daha büyüğü çıktı. Eğer geçmezse direk Sezeryan olacak geçerse normal doğum. Geçmesi için de ya yakacak ya da iğne ile uyuşturup orayı temizleyecek. Dondurma işlemi acıtmıyor ama iki eliyle ayırmak zorunda kalıyor oraya müdahale etmek için o da çok can yakıyor 😭Tam girişinin orda benim.Şimdi ise önümüzdeki hafta iğne ile uyuşturup temizlettireceğim böyle daha az canım yanacak dedi doktor.Herşey normal gidiyor çok dikkatliyim ama tek can sıkan şey bu lanet siğil gebelikte.🥺😔Allah herkese şifa versin inşallah ❤️ Normal doğum önermiyor çünkü bebeğe geçip yutak kanseri yapabilir bu da aşırı riskli bir durum. O yüzden mecbur kurtulmaya bakıyoruz🥺😔