minikmucizeemaak Ogretmenms Şehir dışındayım ve kendi yaşadığım yerde de ancak 20. Hafta da duyulur dediler cuma gideceğim Sağlık ocağına dönünce
minikmucizeemaak momness Çok şükür riskli gebeliğim yok bende 17+0 da gittim canım, 22+0 da direk detaylıya gideceğim
minikmucizeemaak Zehrabal1 Ben akrabalara geldim o yüzden böyle bir durum yaşadım canım köyü bir his yok içimde kötü bir şey hissetsem hemen giderdim de
Deletedmom_103 minikmucizeemaak Çok normal bebeğim benimkide 2 gün hareketsizdi. Düzensiz hissetmemiz normal bu haftalarda 💙
minikmucizeemaak Yine de dayanamadım panikleyince bir şehir hastanesi varmış buraya oraya gittim, çok şükür herşey yolunda bebiş sağlıklı maşAllah💙🫶🏼