Yani 15. Haftadan sonra göbeğim baya kendini belli ediyordu kilo olarak görünürde bir şey yok ama göbeğim çok büyüdü şimdi 35+4üz ve ikiz bebek gibiyim 🤭🤭 doktorumda göbeğimin büyük oldugunu söylemişti bide burnum çok şişti kız çocukta olur diyor herkeste ne kadar doğru bilmiyorum 🤗