Serap-asel Nurhan08 bende byle etkıler olmadı sadece çok hafif ıkıncı dozda kokum ağrıdı oda çok hafif
Annebebis Nurhan08 ben 2 doz oldum ilkinde biraz ağrı yapmıştı buz koydum çok iyi geldi 2. De hiç hissetmedim bile
Ela_nur19 Esmerkiz yaptım canım sağlık ocağındaki doktorumdan da bayaa azar yedim yanii daha erken gitmedigim için normalde iki doz yapıyorlardı bana bir doz yapacaklarını söylediler