Nurhan08 Merhaba ben yeni aşı oldum ve çok ağrım var kolum şiş ve ağrıyor. Olanlar deneyimlerinizi paylaşabilirmisiniz..
Aysee1123 Nurhan08 İlkinde biraz şişlik ve ağrı olmuştu. Geçen gün ikincisini oldum hiç birşey olmadı
Hdemir1618 Nurhan08 kolunuz şişse buz koyabilirsiniz ya da kolonya pamuk . Bana ebe ğarol veya minoset alabilirsin demişti. Benim ilk dozda birşey olmadı fakat 2. Dozda gece ağrı olmuştu buz koydum ara ara hem şişliğini aldı hem rahatlattı
_Kubraaa_ Ne aşıymış ya. Anlamadım. 2 doz oldum . Hiç ağrı vs hissetmedim, birşeyde olmadı. Gayet iyiydim
Ela_nur19 Tetenoz aşısı vurulması gereken bişey mi kızlar 7. Ayimdayim doktorum bana bişey söylemiyor benimde sormak aklıma gelmedi hiç
likesah Ela_nur19 saglik ocagina gidip hic kaydinizi actirdiniz mi aile hekimi ve saglik ocagindaki hemsireler yonlendiriyor 20. Haftadan sonra olmak gerekiyor
oznr3434 Nurhan08 2. Dozumu geçen hafta oldum ikisinde de çok şükür hafif ağrı dışında birşey olmadı.
Aycan1234 Ben iki doz oldum hiç ağrı yaşamadım ama şişlik falan varsa günde bı kaç defa kolonyayla sil belki geçer doktor bana öyle söylemişti ben yapmadım şişlik, ağrı olmadığı icin
Busss123 Nurhan08 covid aşısı gibi ağrı ve ağırlaşma yaptı hemşire bi tane parol içebilirsin dedi ama dayanılmaz olmadığı için içmedim 2 gün oldu bugün ağrı ortadan kalktı