Dneglr Deletedmom_85 vitamin kullanıyordum mesela dün aksam iciyim dedim vitaminin tadını alamadım koku hassasiyeti de var belirti mi bilmiyorum ama
Deletedmom_85 Dneglr Anladım canım Her şey gönlünce olsun inşallah belirtidir. Dua ediyorum sana test yaparsab haber et 🥰
Dneglr Deletedmom_85 uykum cok geliyor idrara cok cıkıyorum belim ağrıyor bacaklarıma kadar vurmustu agrısı
Dneglr Deletedmom_85 ilk haber verecgim kişiler arasındasın canım nedense seni cok sevdim ayrı bi enerjin var :)
Deletedmom_85 Dneglr canım benim sende öylesin inan bende merakla heyecanla bekliyorum dualarimdasin😍🥲
Tklc Dneglr kızıma doğal yolla gebe kaldım canım adet günüme 2 gün varken yerleşme kanamam oldu çok çok açık pembe ve bir defa olmuştu
Dneglr Deletedmom_85 bu sefer tutunmuştur insallah yine üzülmekten korkuyorum en iyisini rabbim bilir tabiki
Deletedmom_85 Dneglr yüksek ihtimal çıkar kuzum. 6 7.gunde çoğunun çıkmış diye okuyunca bende ona güvenerek 7.gun yapmıştım çıkmıştı. Ama çıkmazsada üzülme sakın erken yani 10 12.gun çıkan bile okudum
Benimennembirmelek Dneglr adet gününden önce belli olmaz sanırım bende belli olmamıştı 4-5 haftalıktu gecikme olmadan belli olmadı
Damla-coban Dneglr bende yerleşme kanaması yaşadım normal yolla gebe kalmıştım Baya adet kanaması gibi çok geldi sonra doktor tekrar değere baktı her şey normal dedi bn düşük başladı sanıp uzulmustum hatta
buusur Dneglr yaşamayan da var tabi şart değil ben adete beş gün kala hafif pembe yaşamıştım öyle şüphelendim gebelikten