Dneglr Dogal yoldan gebe kalanlar ve Tüp bebekte yerleşme kanaması yaşanacak diye bir kural varmı kızlar yasayan veya yasamayanlar yazabilir mi
Momrk Dneglr Normal yolla gebe kalmıştım ben 12.haftada yerleşme kanamam olmuştu. Temizlik vs yapılıyorsa kendini yoruyorsan tuvalette ılınıyorsan vs bundan da olabilir demişti doktorum şükür dinlendiğimde geçmişti şuan 33haftadayım
GulKeskin Dneglr ilk hamileliğim de olmadı ikincisinde bi pecete lekesi kadar oldu Yanı şart degil demek ki 😅
Aylanursu Dneglr Doğal yolla gebe kaldım yerleşme kanaması yaşamadım canım illa yasanilcak diye birşey yok
Dneglr Deletedmom_85 canım ben bugun ilk defa az önce karnımda hafif seyirme hissettim acaba tutmusmudur diye düşünüyorum birde vajen girişinde hafif agrı ve acı oluyor ara ara adet gelecek gibi
Dneglr Momrk oyy masallah sag salim kucagına al insallah benımde tüp bebek bakalım sonucu bekliyorum pazartesi belli olacak dualarını bekliyorum cnm
Deletedmom_85 Dneglr yukarıda yorumu düzelttim şimdi nazardan korktum hassasım biraz o konuda. Sen okuduysan sıkıntı yok 😍 kaçıncı günün bugün canım? Benim transferden sonda 2.3 gün başlamıştı hafif batmalar, kasik ağrıları çok hafifti ama belli belirsiz
Momrk Dneglr Çok teşekkür ederim ☺️ ❤️❤️ Allah hepimize sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Tabiki ederim dualarımda size de yer veririm 🌺🌺🌺
Deletedmom_85 Dneglr ay erken gebelik testi yaparsan çıkabilir aslında benim 7.gun erkenden de kasette de çıkmıştı silik şekilde. Ama istersen bekle biraz daha kan gününü mu bekleyeceksin az kalmış inşallah tutmuştur ya tazeydi dimi senin 🥲
Dneglr Deletedmom_85 dün gündüz ve aksam normal kaset testte baktım cıkmadı hicbişe erken gebelik testini de bakmak istiyorum ama pahalı ya eczane de uzak gözüm yemiyo su an gitmeyi pazartesi kan
Deletedmom_85 Dneglr neyse sabredebilirsen az daha bekle bakalım inşallah olmuştur bu sefer inşallah. Başka bi belirti var mi
irem1916 Dneglr ben şuan 8 haftaya giriyorum doğal normal yollarla hamile kaldım yerleşme kanamam olmadı mesela
mucizem5bebek Ben 9 haftalık gebeyim ama bebeğim için yerleşim kanaması yaşamadım ama ablam tüp bebek tedavisi olmuştu o yaşamıştı onun yoğun kanaması vardı belki bebekleri ikiz diyedir bilmiyorum yani bende yok
Dneglr Deletedmom_85 vitamin kullanıyordum mesela dün aksam iciyim dedim vitaminin tadını alamadım koku hassasiyeti de var belirti mi bilmiyorum ama
Dneglr Deletedmom_85 uykum cok geliyor idrara cok cıkıyorum belim ağrıyor bacaklarıma kadar vurmustu agrısı
ladyax Dneglr ben 6. Haftamda yerleşme kanaması yaşamıştım normal bir kanama gibi olmuyor sadece peçeteye gelen açık pembe renkliydi