Pszge ah kuzum heryerde var ilgilenmeyen başından savan doktorlar. İkinci gebeliğimde kanama şikayetiyle ünv. Hastanesine gittim gece bitek kadın doğumcu orda varmış. Saatlerce bekledik orda doktorun gelmesini geldi iki baktı eski kan bu normal dedi yolladı beni. Meğersem düşük yapıyomuşum ! O yüzden kendi doktoruna güveniyorsan eğer ondan başka kimseye gitme. Ben iki bebeğimide doktor ihmali yüzünden kaybettim 😡