Pszge yok yok panik yaparsan daha kötü olursun.ama yine de içim rahat etsin dersen özele git.
Benim tek belirttim göğsümde ki acı hassasiyet vardı ne bulantı ne kusma bende hiç olmadı oda kesilince ben bildiğin çığlık çığlığa doktoruma koştum vücudun alışıyor bu belirtiler o yüzden ortadan kayboluyor dedi. Başka bir doktora teyit için sordum daha ne istiyorsun vücudun bebeğini kabullenmiş ne güzel demişti.
Kanaman yoğun bir ağrın olmadığı sürece yüreğini ferah tut hiç. Bir şey olmaz. Ama sana tavsiyem yarın erkenden Bi doktora gidip yüreğini ferahlat bu gece sana geçmek bilmez şimdi kendimden bilirim eşim bazen inat ederdi iyi bişey yok diye bütün gece ayakta beklerdim saat sayardım hemen gidelim diye
Sonuç 2 80 yatıyor olurdu seninkide öyledir emin ol iyi💜