09-11-22 36+0 ile kavun olduuuk 💃🎉🌸. Dün doktora gittim. Sancilarim başladı. Doğum pozisyonu almış meleğim. Kilosu 2900 boyu 49 cm iyi mi sizce? Siz ne durumdasınız?
Papatyaaa__ 09-11-22 bence iyi haftanıza göre biz 39+1iz şuan 38de kontrol vardı 3518gr 52cm di şuan biımiyorum 1haftaya ne kadar aldığını😌
zeynozey 09-11-22 güzel bence kilosu☺️ 35+3 te gittim bende en son 2700gr 48 cmdi kızım🫶🏻 sağlıkla gelsinler
Youngmotherr 09-11-22 merhaba dünürcüğüm 😂 36+1 im dünden beri sancım var hastaneye gitmiyorum evde çekiyorum bilerek en son 2500 gram 46 cmdi bizim kerata ama yarın bugün gelici resmen
Papatyaaa__ 09-11-22 teşekkür ederim🌼Sizede koskocaman bi maşAllah☺️25temmuz dedi doktor son 6günümüz ama bebeğim inat ettiği için galiba geleceği yok
09-11-22 Youngmotherr ooo selam dünür 😂😂😂 ay çok şükür dogurmamissin daha valla benimde kontrol vardı üç gündür sancı var dedim doktora nst de sancı çıktı pozisyonu almış dedi bakalım ne zaman gelecek
Teachermamiyy Denizinci bende 25+3 um son iki kontrole gittiğimde kaç kilo olduğunu söylemedi doktor haftasıyla uyumlu dedi.ozel,devlet paslasarak gidiyorum devlet genelde söylemiyor.1 hafta sonra ogrenicem ozele gidip benimki de bu civardaysa güzel 🥰 sizde bebisinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰
Youngmotherr 09-11-22 yok benim oğlan bekliyor herhalde sancılarım var da hastane uzak çok gidip gelemiyorum 6 gün sonra zaten sezaryen diyordu doktor sancım falan çıkar ya da gerilik olursa şimdi onu bekliyorum
3_fistikannesi 09-11-22 32+6 da gittim 1950 idi bana biraz küçük minyon dedi 🤷♀️ seninki iyi gayet maşallah
Nurcihannan 3_fistikannesi 32 hafta benimkine 1500 dedi haftasıyla uyumlu dedi zaten ölçtüğünüde düşünmüyorum salladı kadın resmen
123456789a 3_fistikannesi bende 33 haftayım dün gittim 2150 dedi ileriden gidiyor erken doğum olabilir dedi 🧐
Mommyleo 36+6da 3390 gr, 53 cmdi. Cuma günü 37+6da tekrar göreceğiz bakalım, çatı muayenesi de olacak, inşallah normal gelir bebeğim
Gokcem Mommyleo 36 haftada 3200 dedi dr kilosu önde diyet yap dedi kan falan aldı şekerime bakmak için beni telaşlandırıp durdu