Mujmuj-1 Ya daha ben 10 haftalığım ama çok merak ediyorum eşim oğlum diye seviyor ben bebeğim diye ama 😊haftaya doktor kontrolüm var bakalım bazen erken görebiliyor hekimler
tosbikin_annesii sevaldqn1 bizde 32+1 olduk 15.10 da randevum bende sabırsızlıkla bekliyorum ne kadar büyüdü gelişimi ne durumda 😊ikinci bebek ama heyecan hep aynı
Sezen01 nghnyrlky ilk gittiğimde kalp atışını dinlemek için doktor ve hemşiresi erkek kesesi demişti bende istediğim için sinir olmuştum 11 de %100 erkek dedi hatta pipisini gösterdi 😂😂😂
nghnyrlky sevaldqn1 yok valla söylenen hurafelerin çoğu boş bana hep erkek dediler erkek karnı erkek çocuğu tatlı aşerir falan hala tatlıyı çok yiyorum ama kızım oluyor😂😂
Ikimelekannesi_ 10+1 olduk yarinda bizim görüş günümüz 1 ay oldu gitmeyeli cok heyecanlıyim Oysaki 2.gebeligim kizim 4 buçuk yaşında 🤩🤩
Hdemir1618 sevaldqn1 ben 21+4 te öğrenmiştim yatış pozisyonunu asla değiştirmeyen bir bebeşşim var halada değiştirmiyor genellikle😂
karanmom sevaldqn1 detaylıya dün girdim hem heycan hem korku ile şükürler olsun sağlıklı bir sorun çıkmadi😍
Simge_celen_ozyildiz_ sevaldqn1 gideceğiniz gün 1 bardak soğuk kahve ve çikolata tüket ben öyle yaptım gördük 😊
Simge_celen_ozyildiz_ sevaldqn1 gözün aydın Allah sağ salim kucağımıza almayı da nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰