Herkesin imrenerek okuduğum pozitif hikayelerine bende geliyorum😂 39+4 te muayenem vardı doktorum açıklık varsa yatış yoksa 40+0 da sezeryan demişti. Cuma günü nstede 1 adet sancım çıktı dedim tamam bitti pazartesi sezeryanım. O güne kadar ben hiç aman squat çekeyim yürüyim diyip normal doğuma hazırlanmadım. Sadece 1 hafta hurma yedim günde 2 3 tane birde 2 günde bir maksimum haftada 2 ilişki oldu korunmasız başka da hazırlık yapmadım. Muayenede herşey normal açıklığa bakıldı 1 cm yumuşama da var yatış diyince doktorum biz eşimle havalara uçtuk😂 ama o gün sabaha kadar birşey dürttü beni biliyordum sanki doğuma gideceğimi🥰 1 saat içinde yatış yapalım fitil vereceğiz dedi doktorum eve gittik hastane 2 dk yürüme mesafesi eşyaları aldık yürüyerek hastaneye güle oynaya gittik😂 saat 12 gibi fitil taktılar. Yalan söylemeyeceğim o fitilin takılması anamı ağlattı. Sanki çiş yapılan yere soktu ebe.🤦🏻♀️ o saatten sonra serumumu da aldım hep yürüdüm pilates topu gelene kadar. Saat 2 gibi 1.5 cmdi pilates topunda zıplamaya başladım sancılar yoktu. Saat 5 te 2 cmdi doktorum epidural istiyorsan söyle dedi 7 gibi alırız seni doğuma dedi. Hemen kabul ettim çünkü elle muayene can acıtıyor lap diye daldıkları için. Saat 5 ten 7 ye kadar duşa bile pilates topuyla girdim sıcak suya girdim falan 7.30 ta 3 cmle doğumhaneye aldılar beni epidurali yaptılar hiçbirşey hissetmedim yapılırken. O saatten sonra prensesler gibiydim😂 ama kızçem rahat durmuyordu çok baskıladı kendisini ebeler telaşlandı kalp atışı düştü. Saat 8.30 ta 4 cmdi ebelerin biri parmakla hareket yaptı 2 dakikada 6 cme çıktı. 2. Doz epidural yapıldı o sürede yine. Sonra yattığım yerde tv izledim. Emzirmedir bebek oluşumudur sonra uyukladım biraz tabi😂 9.30 ta ebe tekrar muayeneye geldi suratı değişti dedim aha gittin kesin sezeryana döncek. His yok çiş yaptırdılar su patlattılar biri elini soktu çekti bu sefer ötekine diyor sende bak oyuncak oldum 2 ebe elinde😂 Birde beni korkuttular doğum öncesi epiduralle ilgili. Dedim nolduu açıklık kaç tam diyip giderken başlıyoruz dedi. Doktoruma bilgi verildi 5 dakikada falan geldi o sıra ben keyifle başıma gelecekleri izliyorum sanki doğurmicakmışım gibi aletleri açtılar da tutuştum😂 doktorum geldi kontrol etti hadi bakalım ıkın dedi 2 ıkınmada bebitom geldi🥰 ama o ıkınmanın birinde kesmedim durmadım dinlemedim yırtığım oldu. Çünkü ben ıkınıyorum yatak demirini tutup ebe elimi çekiyo çataldaki demiri tutturmaya çalışıyor odaklanamadım tam dönüp doktora eli yetişmiyor hocam diyor 😂😂😂 ıkınma hissi de yok bu arada ama kendinizi kasıp büyük abdest yapar gibi kasınca kendimizi o ıkınma oluyormuş meğer 😂 çenemi dayadım göğsüme 2. Ikınmada Güneşim doğdu🥰🥰 doktor çıkardı ama kafa küçük dedim bu ney tövbe küçücük 😂 o şoku yaşadım o an sonra doktor ben bebişi izlerken plesantayı çıkardı hissetmedim, dikiş attı hissetmedim dikişim 3 4 tane falan. Muhabbet ede ede doğurdum doğum sonrası da yarım saat içinde herşey bitmişti ayağa direkt kalktım masadan tüm gece de ağrısız sızısız dolandım. Doğum sonrası da hiç dinlenmedim ama zorlanmadım değil otururken hafif dikiş battı o kadar. Ama onun dışında aman doğum yaptım diyip yatmadım o psikolojiye hiç sokmadım kendimi. Sütümse pazar günü öğlen gibi gelmeye başladı o da elektrikli pompayla. Doktorumdan Allah razı olsun kızım onun sayesinde oldu tabi önce Allah ama o olmasaydı rahme tutunmaz 4. Gebeliğim de kürtaj olurdu. Doktorunuz ne derse dinleyin ben hep öyle yaptım epidural dedi olur dedim ne eziyet çekicem dedim iyiki de öyle yapmışım🥰 biraz karışık ama kızçemle ilgilenirken anca böyle yazabildim🥹 Rabbim herkese nasip etsin🙏🏻