Minik_2 Ebru52- ben bibs aldım ilk deneyimim olacak .ilk çocuğumda gic jullanmamistim bunda veririm diye düşünüyorum
Mylove47 Ebru52- bende Philips aventin ultra air emzikini aldım ve biberon olarak da aynı markadan aldım
Zmb Philips avent ultra air emzik aldım Como tomo biberon aldım meme reddi yapmaması için bu markayı tercih ettim
HappyMom Biberon seçiminde dikkat etmen gerekenler ve marka değerlendirmelerini buradan inceleyebilirsiniz. https://www.mutluanneleriz.com/2023/07/18/biberon-secimi-yaparken-dikkat-etmen-gerekenler-ve-marka-degerlendirmeleri/
aminehumamoms Ebru52- bende philips avent biberon ve philips air emzik aldım daha kullanmak nasip olmadı
Nurmert Ebru52- ben philips aventin cam biberonunu aldım emzik olarak ta yine philips aventin shotie emziğini aldım
ChemistrySK Philip aventin 2 li ultra air nihgt olanindan aldim biberon almayi düşünmüyorum, ilk ikisinde kullanmamistim gerekirse sonradan alacagim
Gulirmak Ebru52- emzik iki marka aldım philips avent ile chicco aldım. Biberon ise lansınoh tercih ettim