idalinsesi 38+3te hafif sancıyla rutin muayene amaçlı hastahaneye gittiğimde hafif sancılar ve 3 cm açılma olduğunu öğrendim doktorum hemen yatış verdi bu gece de gelebilir demişti bende yatışı kabul ettim açılma ilerlemedi bir gün daha gözetim Altında tuttu tabi ben o ara bol bol ada çayı ve yürüyüş yaptım açılmam 4 cm olmuştu sancılar da artmaya başlıyordu suni sancıyı teklif ettiler daha fazla beklemek istemedim suni sancıyı kabul ettim ve iki saat içinde doğumum gerçekleşti ☺️