Kızlar selam akıntı şikayetiyle kadın doğum acile gittim. Nst’ye bağladılar hafif sancılar görünüyor ama doğum için yeterli değilmiş. Alttan muayenede de 2 santim açıklık olduğunu söyledi 4 saat sonra gittim tekrardan baktı ve hala aynıymış. 2 santim açıklığı olan anneler kaç gün sonra doğurdunuz ya da açıklığı hızlandırabileceğim bir şey var mı sancım yok pek fazla 🥲