EmelBG Canan54 Bizde 39 olduk bugün 🥳💜💁🏼♀️.Bekliyoruz bakalım Hayırlısıyla 40 görcez gibi hissediyorum Bahadır zaten oyleye gidiyoruz .Bal Prensesimiz olucak Hayırlısıyla 🥳🥳🥳🥳
deletedmom947 Canan54 benimde 31 haftalık oldu bugün oğluşum🥳 Adatıpta Reyhan hanıma gidiyorum. Bulantılar çok hoşmuş aslında kızlar 7. aydan sonra asıl şikayetler başlıyor😬
EsenBursa Ben samsundaydim gecen hafta geldim. Gelin olarak samsuna gitmistim sakaryadan. Smdi tekrr sakaryaya donduk esimle :) konak hastanesine gittim cumartesi gunu ama araligin 10una adatipa randevu aldm orda devam edicem sanirim. Siz peki ?☺️
EsenBursa Canan54 bende filiz dursuna aldim. Muayneden sonrada 4 boyutlu cektiricem orda 20. Haftama denk geliyo 🤲🏻☺️
Enemel EsenBursa bende filiz dursuna gittim cnm konaktada bir doktor buldum ikisi arasnda gelip gidiyorum
Canan54 EsenBursa 4 boyutlu 20 haftadan sonramı çektiriliyo sen mi istiyosun yoksa doktormu çekiyo ay çok cahilim bu konularda :) doğum fiyatlarından haberim yok ama öğrendiğim de yazarım ☺️
EsenBursa 19 ve 22 haftalar arasi cekiliyo sanirim ben kendim istedik buraya gelince asmda olsaydik gun almistim ama nasip boyleymis :)) 4lu test degil ama 4 boyutlu renkli sekilde :) parmaklarina kadar bakiliyo kan akisina falan 🤲🏻 Cok merakla bekliyorum. 2500 falan vardir diye dusunuyorm 🤔
ebruu30 EsenBursa Adatıp da detaylıyı Bülent Duran çekiyo canım arkadaşım Reyhan hanıma gidiyor o söylemiş.
ebruu30 Canan54 Eskisi gibi değil yaa sadece ağırlaştığm için uyanıyorum ama bulantıdan değil çok şükür o kötü günleri atlattık yani benm gün içinde oluyor çok nadir o da
rurualtae Canan54 Konak Sami kemik e gidiyorum ama değiştirmek istiyorum Konak için pahalı dediler ben bilmiyorum ama diğer hasteneleri ne kadar ne yapar kim daha iyi kafam karışık
SuleCahide Canan54 EsenBursa Merhaba hamişler :). Ben 15.haftadayım Konak hast Remzi Eren’in hastasıyım aşırı memnunum şiddetle tavsiye ederim bütün sülalemiz onun hastası :) ama cinsiyeti daha göremedik malesef 😂