Efemomlife13 ilk kızımdan bir çok şey olduğu için henüz pek alışveriş yapmadım sadece banyo filesi, depend, yeni iç çamaşırları, göğüs pedi, bebek pamuğu, şampuan, bebek lifi gibi şeyler aldım bu arada ben normal doğum yapmıştım bir tane önü yarım düğmeli elbise tarzı geceligim iki tane de uzun kollu komple düğmeli geceligim var yine onları giyerim tavsiye olsun önü düğmeli olanlar emzirirken çok rahat oluyor bir de emzirme atleti de kurtarıcılarımdandı 🥰