Selamlaar. Nasılsınız ? Ben üçüzlerime hamileyim bugün 13 haftalık olduk. Geceleri yattığımda karnımda pıt pıt şeyler hissediyorum. Doktorum 20 hafta da hissedersin diyor ama ben üçüz olduğundan erken hissederim diye düşünüyorum. Üçüz civcivlerimi artık hissetmek istiyorummmm. 🐣🐣🐣Sizler kaçıncı haftada hissettiniz?