nurtasdemir Canım inan bana aynı senin gibiydim. Ablam sancidan değil dikisten mi korkuyosun diye dalga geçiyordu hep. 6 gün önce normal doğum yaptım. Bebek çıktıktan sonra derin nefes alıp acın bitiyor ya o sırada kesiydi dikisti hissetmiyosun. Hatta doktorlara diyorum ki en korktuğum buydu şuan hiç bişeymis. Uyuşturuluyor zaten. Rabbim kolay tek avazda doğum nasip etsin inşallah ☺️
Svd12345 Elnuraa22 cnmm Bnm oğlum doğdu, yan tarafta bn onu izlerken, bna dikiş atılıyordu hissetmedim, üstelik Bnm baya kesiğim de vardı. hiç korkma . Bebeğini kucağına aldıktan sonra gerisi kolay 🤲
Kubra_05 CemrePektas yapıştırıp dikiyorlar yakıyorlar falan sezeryan olacaklara ne güzel moral oldu şimdi bu (!)
Neseren Elnuraa22 ay ben de öyle dikişten daha çok korkuyorum sanki çocuğu çıkarmak kolay da zor olan dikişler 😅
Diylia Uyuşturup dikiyor inan hiç hissetmiyorsun.Ben gece yarısı doğum yapmıştım tekrar gece olana kadar hiç ağrım olmamıştı.Uyuşmanın etkisi geçtiği zaman dikişlerin ağrısını hissediyorsun ama bu sefer de ağrı kesici veriyorlar yine ağrı gidiyor ve çok kısa sürede de iyileşiyorlar kesinlikle dikişlerden hiç korkmayın
Svd12345 Elnuraa22 evt. Bnm çok Zor sancılı bir doğumdu, cnm da tatlı, Allah yardım ediyor çok şükür 🤲
Tugbaakcy Elnuraa22 epidural yaptırdığım için hissetmedim sonrasında iyileşirken batma oldu o kadar benim yırtığım oldu dışta 3 4 dikiş vardı 1 ayda iyileşti eridi kendiliğinden
EdaDeyis Elnuraa22 bebeğimi dogurduktan sonra doktorum yirtilman var iki üç tane dikiş aticam dedi aciyacak mi diye sordum güldü adam bana az önce bebe doguran sen değil miydin dedi 😀 o hesap sizinki de uyusturuyorlar zaten hiç mi hiç anlamiyorsunuz sonrasinda da çok rahatsiz etmiyor sizi tuvalette yaniyor biraz o kadar hiç muhim şeyler değil saglikla gelsin yavrunuz siz de sağlıklı atlatin kâfi 🙏🏻
chefmom Elnuraa22 hiç hissetmiyorsun bile canım o an onu zaten demiyor sana şuan kesiyorum diye öyle dese psikolojik olarak acıyormuş gibi gelir. Benim makata kadar full oldu düşün. Doğum bitince dedim kaç dikiş atılır ne kadar yırtık var diye söylemeyeyim şimdi yoksa kötü hissedersin kendini demişti sonra öğrendim full yırtık diye ama hissetmedim