Elnuraa22 olur mu öyle, uyuşturmadan dayanılır mı o acıya? Uyuşturucu iğne sonrasında dikiyorlar. Hatta epidural verilen hastanelerde 8 cm sonrası takılan epidural sayesinde hiçbir şey hissetmiyorsun. Korkma, sezaryende de uyuşturuluyor evet ama sonrasındaki acı ve ağrı seni kendine getiriyor. Hepsi zor hepsi meşakatli, ama anne oluyoruz işte