Fasulyemmm Melekinci oğlum 3 buçuk yaşında doktorum bi tehlike olmadığını söyledi. Dikişlerin tutmuştur artık dedi. Risk bile % 0.5 dedi. Senin ne kadar var aralarında
Melekinci Fasulyemmm oy benim kizim 5 yasinda . Ama doktor yine de anne icin riskli oldugunu soyledi ce sezeryan karari verildi
Fasulyemmm Melekinci galiba Türkiye deki doktorlar pek uğraşmak istemiyorlar. Almanyada yaşıyorum doğum için gelecektim. Ama Tr de çok az doktor sezaryen sonrası normal yapıyor kafama göre bulamadım ve burada kalmaya karar verdik
Minis122 Fasulyemmm aksatma canm doktora gorun benim oflumda 33 den basladi kasilma agrilar 37 zor tuttum dun 37+1 dogum.yaotim.sumir iyi yanimda kuveze girmedi 37 guzel bir hafta onyuzdende korkma
Minis122 Melekinci 33 haftamda kasilmalarim.basladi 8 gun hastanede yattim hic bisi fayda etmedi 37 kadar dayandim agrilara acilmam yoktu ama.agrilara daynamadim artik kasilmalarda cok olunca dogum.yaptim. Sezeryandi benim zaten 1 hafta erken aldı