Kızlar merhaba. Bugün itibariyle 37 haftalık olduk. Adet sancısı ve baskı oluyor 1 haftadır. Bugün de genital bölgemde ağrı hissediyorum. Kemiğim ağrıyor sanki spor yapmışımda ertesi gün acısı olur ya onun gibi. 37 haftalık olup sancısı açılması başlayan oldu mu??