Gnm Arkadaşlar doğumum mart ayına denk geliyor ve Doğum öncesi 5 haftalık süremin 2 haftası şubat tatiline denk geliyor. Bunu Doğum sonrasına aktarabilir miyim yoksa yaz tatilindeki gibi yanar mı? Bilgisi olan beni aydınlatırsa çok mutlu olcam😊
OgretmenEva Gnm benim de bir haftası şubat tatiline denk geliyor bir sorun olmazsa 37 ye kadar çalışıp ondan sonra ayrılmak istiyorum 5 martta 37 ye giriyoruz tatilin aktarılan 5 haftayı etkileyeceğini düşünmüyorum
HandeAnne Gnm 37. Haftaya kadar izne ayrılmayabiliyorsunuz. siz şubat tatili bitiminde başlatın izninizi kalan haftalar doğum sonrası kullanabilirsiziniz
Gnm Elos ben de öyle düşünüyodum ama resmî gazetede sadece yaz tatili diyor fiili yorum yok. Bir de sitelerde bu konuya baktığımda aktardık diyen de var aktaramadık diyen de var. Kafam karıştı çok
Mrveymn Elos merhaba, şubat tatili bitiminde ayrılırsanız bence 2 haftalık tatil de sayılmaz yani 5 inde görevden ayrılma mantıklı duruyor en azından ben böyle yapmayı düşünüyorum 😊
Caglamrt Şubat tatilinde sonra 1-2 gün okula gidin ve öyle ayrılın böylelikle tatili yakmamış olursunuz.
Gnm OgretmenEva aynı durumdayız inşallah etkilemez 🙏 peki bir şey sorcam benim adete göre Doğum 14 mart ama ultrasona göre 8 mart görünüyor. İzin neye göre hesaplanıyor
Gizzy @Gnm yanlış bilmiyorsam eğer Şubat tatili de yanar, sonraya aktarılmaz. Ben de aynı durumdayım, Mart'ta doğum. Mecbur 32.hafta ayrılmış oluyorum 32'den sonrası Şubat tatiline denk geldiği için.
HandeAnne Gizzy şubat tatili girmeden izne ayrılırsanız yanar ama şubat tatili bitiminde ayrılırsanız yanmaz aktarırsınız
Gnm Gizzy Şubat tatilini yapıp 3 hafta daha devam edebilirsiniz benim yapmayı düşündüğüm gibi 3 haftayı aktarmış olursunuz
Elanaz Gnm Aslında aktarılamaz çünkü aktarma bir arkadaşın da dediği gibi fiili çalışma işin geçerlidir. Ama nedense bazı il ve ilçelerde keyfi uygulamalar yapılıyor bu yüzden önce okuluna olmazsa ilçe mem'e sor kesin bilgi al bence.
Gnm Elanaz aynen keyfi uygulamalar oluyor benim de anladığım kadarıyla. Sormaya çekiniyorum ya akıllarına iş düşürürüm diye belki kullandırtırlar diye bi ir yandan da tam süremi bilmek istiyorum
Gnm HandeAnne yok ben herşey yolunda giderse 37 ye kadar çalışmayı düşünüyorum o da şubatın son haftasına denk geliyor 3 haftası aktif 2 haftası şunat tatili işte
Duygu-mercimek Gnm benimde doğum mayıs başı martta ayrılacağım izine ama şubatta 20 gün içinde okula gitmek istemiyorum iznim de haziranın sonunda bitiyor zaten son iki hafta boşa gitmiş olacak
Balll Ben de Ocak’ta ayrılıyorum izne benim de şubat tatiline geliyor dayanmak istiodumm ama bizimkisinin suyu azaldığı için 32 de izne çıkıcam😔