Kızlar normalde kasik ağrım yok. En ufak bir en supureyim is yapayım, mutfak topliyim kasiklarima ağrı giriyor sanki. Eskisi gibi değilim nedense hemen yoruluyorum uzanmak istiyorum. İleri ki haftalarda da değilim aslında neden boyle oluyor bilmiyorum. İsim yarım kaldı uzandım şimdi. Gurbetteym mecbur kendim yapicam yapacak bir şey yok. Günlerdir evi pok götürüyor yapamıyorum da :(