Elvan77 ilk dogumum.Kendim de saglıkcıyım.İki dogumunda nasıl oldugunu gormuş bi insanım.39+6 da dogum yaptim o zamana kadar sezeryan zorluğunu bildiğim için normal doğum yapacağım diye ilerledim.Ama son haftalar peikolojik olarak normale hazır olmadıgımı fark ettim.Zaten oglumun da gelesi yoktu bende sezeryan olma kararı aldim.Cok hassas bi bunyeye sahibim.Doguma aglaya aglaya gittim diyebilirim.Korktugum icin.Sonda takılırken bile aglamistim ama korkulcak hicbisi yokmuş 😊 Ameliyat esnam cok rahattı spinali yedigim an bile çok rahatti çünkü kendimi hiiiç kasmadim,spinal olacağım esnada nefesimi cok güzel kontrol ettim.Lütfen sizde öyle yapin.Çok güzel uyuştum.Öyle dedikleri gibi kesildiğimi bastırıldığımı hissediyorum diyenler gibi olmadım.Çocugumun sesini duyasıya kadar kesildiğimi anlamadım bile😊 İlk yürüyüş gerçekten zor.Ama kalkılabilşyor kesinlikle.Ağlayarak da olsa😊😊 yarın 6.günüm . Bazen hala zor yürüyorum.Tuvalete otururken vs..Ama genel olarak iyiyim.tamamen sizle alakalı bir durum.Rabbime tevekkkül edin gercekten size yardim edecek.