Merak ettiğim bişey var sezeryanda doktorun eli önemlimi mesela iğneyi herkes aynı acıyla yapmıyor kimisinin eli daha hafif oluyor daha az ağrıyor gibi bir kaç yerde gördüm doktor seseryanda çok önemli diyorlardı çektiğiniz ağrı onada bağlıymış ne kadar doğru etkisi varmı sizce toparlanmada ağrıya falan ?