2prenses_masal-oyku asya2425 kuzum olmasanda dert etme çünkü 12 ay kısa bi süre zaten ben 5 yıl bekledim ikinciyide 4 yıl şimdi hamileyim çok şükür inşallah sende de vardır da sağlıkla büyütürsün
serensuat asya2425 canım negatifse eğer 2. çizgi kesinlikle çıkmıyor ekstra vücuduna hormon vs almadıysan.. normal şekilde hamileysen zaten 2. çizgi kesin çıkar, hiç bir zaman hamile olmayıpta 2. çizgi belirmedi bende. 2. hep bembeyazdı😁
aysenuroztunc asya2425 herkeste belirti olmuyo ki canım daha önce konuşmuştuk bunu belirtiler 6 haftadan sonra başlar zaten
Tessd asya2425 Belirti hemen olmuyor zaten kendini strese sokma 😌 ben 5+5 haftalık hamileyim bel ağrımdan başka hiçbir belirtim yok😊 Ama yarın mutlaka kan ver ve iki günde bir takip et çok önemli o
2melkannesii Ay var inşallah 😍 benimki de böyleydi koyulaştı sonra ☺️ bende tek belirti uykuydu gündüz kafamı kaldiramiyordum 😂 onun dışında ağrı yok hassasiyet yok şu anda bulantı olmasa çocuk olduğunu unutuyorum🤭
asya2425 serensuat canım çatlatma iğnesi oldum ama üstünden 16 gün geçti gitmiştir hormon herhalde bi de adetim 2 gün gecikti