asya2425 Kızlar ben mi yanlış görüyorum adetim 1 gün geçti bu arada normal gebelik testi bu erken değil
Esmer-96 asya2425 yaptığın kaç dakikadır? Yere birak öyle bekle kalsın belirginleşiyor sanki. Ben 3 tane almıştım. İlk ikisi belirgin çıkmıştı sonuncu böyle idi. 😂. Sağlıcakla al kucağına inşallah 🤲😍🥰
Esmer-96 asya2425 bide testi sabah ilk idrarda yapmalıyız sanırım. Artık gün gündüz olmuş ilk idrarda yaptığını sanmıyorum öğlen şimdi .
Fatimanur asya2425 telefonun solunda yukarıda 3 çizgi var canım orda resim yükle var ordan yükleyebilirsin
Kivircikkuala asya2425 Benim de 4 gün kaldı bi bakın yaaa kızçeler aysenuroztunc Yumurtlamadan sonraki 8.gün
Sibellg06 Benimde bundan daha silikti ilk testim şuan 36+ olduk. İnşallah sevindirici haber alırsınız dualarım sizinle 🤎🙏🏻